This Page

has been moved to new address

Nowa Toyota GT 86 z silnikiem 2.0

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Autotest24 - wybierz swoje 4 kółka: Nowa Toyota GT 86 z silnikiem 2.0

wtorek, 29 listopada 2011

Nowa Toyota GT 86 z silnikiem 2.0




Tuż przed premierą zaplanowaną na 30 listopada br. Toyota przedstawiła więcej informacji dotyczących jednej z najbardziej oczekiwanych premier w klasie aut sportowych.  Model FT-86 2+2 coupe na rynkach europejskich będzie nosił oznaczenie GT-86, które będzie kojarzone z legendarną Corollą GT.



Model GT-86 jest dzieckiem zespołu specjalistów Toyoty i Subaru. Auto będzie dzieliło płytę podłogową z nadchodzącym Subaru BRZ oraz Scion FR-S.

Zewnętrzny wygląd Toyoty GT-86 najprościej można opisać jako jeszcze „szybszy i wścieklejszy” niż oryginalny concept car zaprezentowany w 2009 roku.

Wystrój wnętrza jest oszczędny. Na desce rozdzielczej dominuje duży obrotomierz z dwoma mniejszymi zegarami oraz duży centralny wyświetlacz obsługujący system nawigacji satelitarnej oraz system audio. Deska rozdzielcza wykończona jest materiałem imitującym karbon, a tapicerka urozmaicona jest czerwonymi przeszyciami. W aucie zamontowana została najmniejsza jak dotąd w autach marki Toyota kierownica o średnicy zaledwie 365 mm.
Przy długości 4240 mm, Toyota twierdzi, że jest to najbardziej kompaktowy czteromiejscowy samochód sportowy dostępny na rynku.

Pod maską kryje się 2-litrowy boxer wyprodukowany przez Subaru, do którego dopasowano technologię bezpośredniego wtrysku D-4S opracowaną przez Toyota. Efekt tych prac produkuje 197 KM przy 7000 obr./min oraz 205 Nm przy 6600 obr./min.

Auto może być wyposażone w standardową 6-biegową przekładnię manualną lub dostępną w opcji automatyczną 6-biegową przekładnię automatyczną.

Oprócz systemu ABS, GT 86 wyposażone jest także w odłączany system kontroli stabilności pojazdu, który – wg Toyoty – włącza się dopiero na granicy możliwości auta.

Za carscoop

Etykiety: , , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna